شیپور ایران روزنامه خبر ورزشی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

شیپور: ایران روزنامه خبر ورزشی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات حضور زیاد اصفهانی‌ها در انتخابات مجمع فدراسیون شبهه برانگیز بود / عابدینی

عضو سابق فدراسیون فوتبال اعتقاد است زمانی که رییس فدراسیون، دبیر، نایب رییس، یکی از کاندیداهای انتخابات و یکی از ناظران انتخابات اصفهانی باشند، باعث شبهه و نگرا

حضور زیاد اصفهانی‌ها در انتخابات مجمع فدراسیون شبهه برانگیز بود / عابدینی

عابدینی: حضور زیاد اصفهانی ها در انتخابات مجمع فدراسیون شبهه برانگیز بود

عبارات مهم : فوتبال

عضو سابق فدراسیون فوتبال اعتقاد است زمانی که رییس فدراسیون، دبیر، نایب رییس، یکی از کاندیداهای انتخابات و یکی از ناظران انتخابات اصفهانی باشند، باعث شبهه و نگرانی می شود.

به گزارش ایسنا، امیر عابدینی در گفت وگویی رادیویی راجع به قرارداد فدراسیون با آدیداس گفت: توقعات این برند، توقعاتی بود که فدراسیون را در حالت کیش و مات قرار داد. اگر فدراسیون قرارداد منعقد می کرد درگیر بندهایی می شد که نمی توانست عملی کند. این قرارداد یک قرارداد یک طرفه بود. من با مسئولان حقوقی که صحبت می کردم، به نظر می رسید که قصد دارند در یک سال آینده با این برند به صورت خرید با حداکثر تخفیف ادامه دهند و این راهکاری اجتناب ناپذیر جهت فدارسیون بود. آن ها گفتند که با برند آدیداس ادامه می دهند، البته نه به عنوان یک قرارداد دراز مدت!

حضور زیاد اصفهانی‌ها در انتخابات مجمع فدراسیون شبهه برانگیز بود / عابدینی

او افزود: شاید در برهه ای که دو قرارداد قبلی را لغو کردیم، مطالعات دقیقی انجام نشده بود.

او ادامه داد: بعد از آن ما به سراغ یک برند ایتالیایی رفتیم که چون ناکارآمد بود، قرارداد با این برند هم یک طرفه لغو شد.

عضو سابق فدراسیون فوتبال اعتقاد است زمانی که رییس فدراسیون، دبیر، نایب رییس، یکی از کاندیداهای انتخابات و یکی از ناظران انتخابات اصفهانی باشند، باعث شبهه و نگرا

از آن جایی که راهکار مشخص بود و ما می دانستیم به جام جهانی می رفتیم جهت برند بعدی با دستپاچگی عمل کردیم. ما عادت کردیم به ناباوری و کمتر خودمان را باور می کنیم. این اتفاق در ابعاد متفاوت کاریمان رخ داده هست. ما پتانسیل این را داشتیم که آینده نگری کنیم به جام جهانی می رویم. منتها با سختى ها و آسانى ها هایی که کی روش ایجاد می کرد این روند مشخص نبود و ما نمی دانستیم کی روش در بازی بعدی حضور دارد یا نه. من فکر می کنم که در حال حاضر فوتبال ما روند خوبی را در پیش گرفته است و روی ما حساب می کنند. همانطور که ما درگیر گروهمان هستیم، بقیه هم دلواپس کشور عزیزمان ایران هستند. ما خودمان را باور نداریم ولی دنیا ما را باور دارد.

عضو سابق فدراسیون فوتبال راجع به مبالغی که فیفا جهت افزایش تیم ها به آن ها می پردازد ولی به نظر می رسد این مبالغ به کشور عزیزمان ایران نمی رسد، تصریح کرد: چیزی که من اطلاع دارم این است که ما جهت انتقال این پول به خاطر تحریم ها با مسئله روبرو هستیم. ما سه سال جهت گرفتن پول جام جهانی برزیل جنگیدیم. آن ها مبلغ خوبی می دهند و اگر بتوانیم به مرحله بعد افزایش کنیم این مبلغ خیلی زیاد کردن می یابد. ما نباید دلواپس پول و پاداش و لباس خوب باشیم. ما باید هزینه کنیم. هیچ تیمی بدون تدارک نیرومند به جام جهانی نمی آید.

عابدینی راجع به برنامه کی روش مبنی بر اینکه بازیکنان لیگ برتر را یک تا یک و نیم روز بعد از هر بازی در اختیار بگیرد گفت: من با این مسئله موافقم. استانکو هم همین کار را می کرد. در این وقت تاکتیک های مورد نیازش را کار می کند. ما باید این وقت را جهت تیم ملی قرار دهیم و فکر کنیم که مهترین برنامه در فوتبال کشور، تیم ملی است.

حضور زیاد اصفهانی‌ها در انتخابات مجمع فدراسیون شبهه برانگیز بود / عابدینی

او در ادامه راجع به حواشی انتخابات در مجمع فدراسیون فوتبال و اعتراض عزیزی خادم به نتیجه های انتخابات گفت: عزیزی خادم اعتراض ندارد. 25 نفری که به عزیزی خادم رای دادند اعتقاد دارند که روند انتخابات، روند سالمی نبوده هست. اعتقاد دارند که این اتفاقات از صحبت تاج در کیش شروع شد. اسلامیان که یکی از این دو کاندیدا بود در کیش حضور داشت. تاج یکسری شاخصه ها می گوید که این فرد باید حضور داشته باشند. این یعنی غیر فردی با این شاخصه ها نمی تواند حضور داشته باشد. به نظر من این مسئله که می گوید که در کیش پاداش پرداخت شده است وجود ندارد.

عضو سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: این که ما نگاه کنیم در یک مجمع مدیر فدراسیون از استان اصفهان هست. دبیر، نایب مدیر اول از اصفهان هستند و دو کاندیدا داریم که یکی از آن ها اصفهانی است و از طرفی یکی از ناظران انتخابات هم اصفهانی بگذاریم این دلواپس کننده هست. ای کاش می گفتند که یک ناظر از سوی دو کاندیدا می گذاشتند و یک ناظر سوم هم فدراسیون قرار می داد. آن وقت دیگر این شبهات به وجود نمی آمد. هنگامی که آرا روی تخته نوشته نمی شود و به یک باره نتیجه را اعلام می کنند شبهه ایجاد می کند.

عضو سابق فدراسیون فوتبال اعتقاد است زمانی که رییس فدراسیون، دبیر، نایب رییس، یکی از کاندیداهای انتخابات و یکی از ناظران انتخابات اصفهانی باشند، باعث شبهه و نگرا

مدیرعامل پیشین پرسپولیس راجع به سرمایه گذاری افراد متمول در فوتبال، اظهار کرد: من دلواپس این هستم که افرادی هزینه می کنند و از خودشان برند سازی می کنند. در فوتبال و رشته های پرطرفدار این اتفاق مکررا رخ می دهد. آن ها هنگامی که با چالش روبرو می شوند فوتبال را به وسط می آورند. من اعتقاد دارم که افراد متمول باید به ورزش بیایند ولی آیا افراد سالم در صنعت و اقتصاد نیایند؟ باید بخش شخصی ورود کند و ورزش را به طور عام و خاص حمایت کنند. خیلی ها را شما در جریان هستید که ورود کردند و فرد سالمی نبودند. اگر سیستم اقتصادی سالمی بود این افراد درگیر نمی شدند و به ورزش ورود نمی کردند که پشت ورزش پنهان شوند.

واژه های کلیدی: فوتبال | قرارداد | انتخابات | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار